Aboneyim

Aboneyim
1. Dağıtım ve perakende satış şirketi ile olan ilişkilerimde sahip olduğum haklar nelerdir?
Dağıtım ve perakende şirketleri için abonenin sahip olduğu haklar EPDK’nın Elektrik Dağıtım ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nde belirtilmektedir.
2. Hangi durumlarda yeni bağlantı yapmalıyım?
Yeni bir abone numarası verilmesi gereken tüm başvurular ve güç artırımı gibi sebeplerle bağlantı noktası değişikliği gerektiren durumlar yeni başvuruyu gerektirmektedir.

İsim, ünvan değişikliği gibi durumlar yeni başvuru kapsamına girmez.
3. Kentsel dönüşümde yeni bağlantı yapılması gerekir mi?
Kentsel dönüşümde mevcut bağlantı üzerinden devam edilememektedir. Yeniden bağlantı anlaşması yapılması gerekmektedir. Eski anlaşma bina yıkılmadan iptal edilmelidir.
4. Müşteri Hizmetlerine gelmeden hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?

Müşteri Hizmetleri’ne gelmeden cedas.com.tr’den, 186 Çağrı Merkezi’mizden ve 0 552 186 0 186 WhatsApp Destek Hattı'mızdan gerçekleştirebileceğiniz işlemler aşağıda belirtilmiştir.

 

İşlemler

cedas.com.tr

Çağrı Merkezi / 186

ÇEDAŞ WhatsApp Destek

Arıza Bildirimi

x

x

x

Kaçak İhbarı

x

x

x

Sayaç İşlemleri (Arızalı sayaç ihbarı, Sayaç değişim talebi,
Tesisat karışıklığı)

 

x

 

x

 

x

İstek/Öneri/Şikayet/Teşekkür

x

x

x

Aydınlatma

x

x

x

 

5. Bulunduğum yere en yakın Müşteri Hizmetleri nerededir?

Anaysayfa’da İletişim başlığı altından ulaşabilirsiniz.



Çedaş Facebook Sayfası Çedaş  Twitter Sayfası Çedaş Instagram Sayfası
© 2018 Çamlıbel Elektrik Dağıtım A.Ş. Kullanım ve Koşullar | Gizlilik Koşulları